vrijdag 28 juni 2013

Zo mijn blog even lekker vol gegooid

Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden dat ik iets liet zien op mijn blog. Het betekent echter niet dat ik stil heb gezeten. Dus heb ik maar even verschillende blogposts erop "gegooid" vandaag... Ik vond dit toch net iets netter dan alles in 1 keer. (En alle nieuwe post staan op 1 pagina... dus je hoeft niet bij oudere berichten te kijken ;) )

Ik stop voorlopig even met het bloggen... Ik ga vakantie vieren en na de zomervakantie wil ik het bloggen weer gaan oppakken. Ik heb mezelf voorgenomen om dan wekelijks een berichtje te schrijven... (Maar of dat gaat lukken...)

Dus wil ik bij deze iedereen een hele fijne zomervakantie toewensen!

Ik heb de laatste tijd ook weer veel inkopen gedaan. Vooral veel garen en wat van die leuke masking tape.
En nog hele leuke knoopjes. Gekocht bij Girlsfever. Deze wil ik jullie nog even laten zien:


Ook heb ik nog veel sleutelhangers gemaakt. En dan ziet de eetkamertafel er zo uit:
 
En dit is dan het einderesultaat:
 


6 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er vrolijk en gezellig uit allemaal
    Wat jammer dat je zo weinig op je blog zet, je maakt zulke leuke dingen..
    Fijne zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal geweldig uit!Leuke en vrolijke blog heb je, ik ga je volgen!!
    Fijne vakantie!
    Enne als je nog wat winnen, moet je toch even op mijn blog kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke, het heeft even geduurd, maar ik heb je gevonden in blogland :)
    En natuurlijk ga ik je volgen !
    Wat een leuke foto met a;l die uiltjes bij elkaar.
    De tafel bij mij ziet er ook zo uit als ik lekker bezige ben, als de tafel vol is, ga ik verder op de stoelen en desnoods op de grond :/
    Fijne vakantie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie Marieke, en ik hoop dat je na de vakantie genoeg energie hebt opgedaan om gezellig te komen bloggen.Ik lees je blog en creaties graag. Dus hou vol, maar geniet nu van de rust.
    Succes met haken en Fijne vakantie
    Amifan :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die mooie uiltjes bij elkaar. Heb er zelf ook een paar gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke dingetjes maak jij zeg
    zo'n sleutelhanger uiltje doe je die ook in verkoop ??
    ik kom zeker af en toe eens buurten
    en ben meteen volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke