maandag 10 februari 2014

Eindelijk begonnen...

... met de strependeken van de CAL2014.
 
 
Meer info over de CAL vind je op:
- Facebook groep Dutch Crochet, a Granny a day 2013 *klik*
- Blog van Tertia: De creatieve wereld van Terray *klik*
- Blog van Jolanda: Knutsels van Jolanda *klik*
 
Deze deken wordt voor de oudste.
Jammer genoeg komen de kleuren niet zo duidelijk over op de foto. Ik heb er toch maar voor gekozen om alle 5 kleuren te gebruiken.
De deken is nu 134 cm breed. En ik zit nu op een hoogte van 17 cm...
Ik heb gisteren even dit stukje deken gewogen en zo "berekend" hoeveel gram ik nodig heb voor een deken van 2 m. Als het goed is ga ik het redden met de bollen die ik heb, maar dan ook maar net... dus voor de zekerheid ga ik er van elke kleur nog een bol bij halen... Aangezien het Royal en Saskia is en dit assortiment nogal eens wisselt...
 
Deze week maar even garen halen voor een deken voor de jongste meid (hihi... voor de middelste nu dus... dat moet wel even wennen).
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleurtjes heb je gekozen voor de dame!!
    Wordt vast heel mooi!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke