maandag 1 december 2014

Hoera Amy 5 jaar!

Vandaag wordt onze oudste dochter alweer 5 jaar. 
De afgelopen weken werkte ik hard aan een leuke traktatie voor op school:

Kleine aapjes: patroon Tessa van Riet / Woolytoons (uit een boekje bij de Trekpleister/Kruidvat)
Grote aap: patroon Sugaridoo



Ook maakte ik nog veel andere dingen af (alleen bloggen blijft er steeds bij):

(De bovenste twee kerst creaties zijn te koop bij een winkeltje in Nes, Snuiterijen winkeltje 't Noeske)
Engeltje: patroon Annemarie Arts, boekje Gelukspoppetjes Haken
Paddestoel: patroon Drops (patroon staat hier)

Patroon van SkyMagenta

Patroon van Christel Krukkert, uit Autootjes haken




Liefs van Marieke

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch creatief! Ziet er allemaal weer heel mooi uit. Nog van harte gefeliciteerd met Amy haar 5e verjaardag! Leuke traktatie!

    Fijne week! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter!! Je hebt leuke dingen gemaakt deze maand.

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak je nog steeds deze naam letters? Ben namelijk opzoek... wat vraag je ervoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maak je nog steeds deze naam letters? Ben namelijk opzoek... wat vraag je ervoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Janske
      Ja ik maak nog steeds de naam letters. Ze kosten €2,50 per letter.
      Ik hoop dat je het antwoord leest, want ik kan nergens vinden hoe ik anders met je in contact kan komen. Mocht je nog interesse hebben zou je dan een mailtje willen sturen naar madebymarieke@live.nl?

      Groetjes van Marieke

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke