dinsdag 31 maart 2015

Sels Makke !


Na een aantal weken hard werken is het dan eindelijk zover. 
De webwinkel van mijn zusje en mij is online!

Je vindt ons hier;
www.selsmakke.com

De webwinkel voor mooi garen en hippe handgemaakte artikelen.

Op dit moment vind je er (een gedeelte) Stonewashed, (een gedeelte) Larra en Sunkissed en veel verschillende veiligheidsoogjes. 
Ook staan de patronen van mijn zusje er op (Sels Makke !). En natuurlijk is het patroon van mijn wortel er ook te vinden.
En ook onze creaties bieden we er te koop aan. 
Voor elk wat wils dus.
We hopen ons assortiment in de toekomst verder uit te kunnen breiden. 

We hebben ook al een Facebook pagina aangemaakt. 
Klik *hier*


Sels Makke ! is Fries voor zelf gemaakt.
Onze moeder maakte vroeger kleren voor ons en daar naaide ze dan labels op met de tekst: 
sels makke !



De naam is gekozen ter nagedachtenis aan onze moeder, die helaas in 2012 is overleden op 56 jarige leeftijd. 
Daarnaast vinden wij dat zelf gemaakt goed past bij onze webwinkel.. Een gedeelte van wat wij verkopen is door ons zelf gemaakt (op de dingen die ik maak, blijven wel de labels en knopen van Made by Marieke, zodat er onderscheid in ons werk blijft). En met de materialen die mensen bij ons kopen, maken ze zelf ook weer iets.

Hopelijk tot ziens in onze webwinkel!


Liefs van Marieke


3 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,

    Wij hebben jou genomineerd voor de Liebster Award, als je zin hebt om mee te doen neem dan een kijkje op onze site.
    Groetjes, Linda en Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,

    Wij hebben jou genomineerd voor de Liebster Award, als je zin hebt om mee te doen neem dan een kijkje op onze site.
    Groetjes, Linda en Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke