vrijdag 1 januari 2016

Goede voornemens voor 2016!

                                            Afbeelding van Repeat Crafter Me

Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig, goed, gezond, vredig, liefdevol en een creatief nieuwjaar toewensen! 


Ieder jaar wordt wel een paar keer gevraagd of je ook goede voornemens hebt. 
Normaal ben ik niet zo van de goede voornemens, maar dit jaar heb ik toch een paar op creatief gebied die ik wil proberen te doen... 

1. Mijn blog wat beter onder / bijhouden
Mijn laatste post is namelijk alweer van een tijdje geleden... Natuurlijk heeft dit zo zijn redenen, en die redenen zullen er in 2016 ook nog zijn, maar ik wil wel proberen om elke maand sowieso 1x iets te schrijven. Dit geeft al aan dat ik het de laatste tijd erg druk heb... En dat klopt. Ik heb nu sinds een kleine 2 maand een nieuwe baan. Dit is een fulltime baan. En als ik dan aan het werk ben is mijn man thuis en als ik thuis ben is hij aan het werk. Dus met drie kleine kinderen blijft er dan niet zoveel tijd meer over. Zelfs het haken is er de laatste tijd veel bij in geschoten. 
Maar gelukkig begint het ritme al te wennen en heb ik naast mijn werk alweer wat meer energie, dus nu vind ik het ook tijd worden dat ik het bloggen weer een beetje bij ga houden.

2. Mijn halve projecten eerst allemaal afmaken
Ik ben niet zo goed in het afmaken van mijn projecten... Vooral begin ik vaak iets nieuws als ik het hoofd en lijf van een knuffel af heb... En wachten ze er lang op armen, benen e.d. Nu heb ik mezelf voorgenomen om voortaan eerst de alle ledematen te haken en dan pas het lijf en de kop. Dan heb ik in ieder geval alle onderdelen af.

3. Mijn eigen webwinkel beginnen
Zoals jullie in het begin van 2015 hebben kunnen lezen zijn mijn zusje en ik een webwinkel (Sels Makke !) begonnen. Maar tot nu toe loopt dit ook nog niet zo goed. Voor mijn zusje en haar partner komt er een hele mooie uitdaging op hun pad, waardoor ze niet verder kan met onze webwinkel. Nu moet ik nog even kijken wanneer ik voor mezelf verder ga en wat ik precies allemaal wil. Maar in eerste instantie wil ik vooral een webwinkel voor mijn eigen creaties. 

4. Lekker veel creatief bezig zijn
Ik zou heel graag een naaicursus gaan doen... dus dat staat hoog op mijn prioriteiten lijstje qua creatief bezig zijn. Maar of ik die qua tijd dit jaar al in kan plannen weet ik nog niet. We zullen zien. 



Op mijn Facebook pagina heb ik op dit moment een Give Away lopen 
Misschien dat jullie het ook leuk vinden om daar mee te doen. 
Dit kun je winnen:

Set 1:
Een gepersonaliseerde set, die bestaat uit:
Een naamslinger (max. 10 vlaggetjes), een naamschilderijtje en de naam in houten letters (max. 10 letters). Alles naar eigen kleurkeuze en afbeelding (geen Disney).

Set 2:
Een leuke set voor de haaksters/hakers onder ons.
Bestaande uit:
- 3 bollen Stone Cotton (52% katoen, 48% acryl)
- set van 11 haaknaalden (2,0 / 2,5 / 3,0 / 3,5 / 4,0 / 4,5 / 5,0 / 5,5 / 6,0 / 7,0 en 8,0 mm)
- digitale toerenteller
- 2 houten ringen van 68 mm doorsnede
- 2 rammelballetjes van 24 mm doorsnede
- 3 rammelschijfjes van 22 mm doorsnede
- 2 rammelschijfjes van 40 mm doorsnede
- 3 piepers van 25 mm doorsnede
- 2 piepers van 35 mm doorsnede
- 10 paar veiligheidsoogjes van 6 mm
- 25 steekmarkeerders

Doen jullie mee?

Wat moet je doen:

- Like mijn pagina Made by Marieke
- Deel het bericht van de give away (dus niet één van de foto's en zorg dat je instellingen op openbaar staan, anders kan ik niet zien dat je het gedeeld hebt)
- En laat in de reacties achter voor welke set je graag meedingt. Als je dit niet doet, dan kan ik je niet mee laten loten, want ik maak 2 potjes om te loten.


Liefs van Marieke

1 opmerking:

  1. Leuk...heb je blog net ontdekt.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke