dinsdag 3 maart 2015

Vooral heel veel uiltjes

De afgelopen 2 weken zat er een turbo knop op mijn haaknaald...

Weer twee Floortjes
 Naar een patroon van Stip & HAAK



Ook rolden er nog wat wagenspanners van de haaknaald
Naar een patroon van Matawi's Crea's



Ook maakte ik 2 newborn mutjes



Deze Boris had ik al een tijdje af, maar ik kreeg nooit de kans om hem alleen op de foto te zetten... Er ging altijd wel één van mijn kinderen mee vandoor... En ook dit keer kreeg ik niet de kans om meer foto's van Boris te maken...
Naar een patroon van Stip & HAAK

Hier mijn dochters nog even met Boris, zo kan je heel goed zien hoe groot Boris is geworden
(links onze oudste van 5 en rechts onze dochter van bijna 3)




Voor de trouwe volgers van mijn blog is dit setje van Mickey Mouse een oude bekende, alleen nu eens duidelijk op de foto gezet. 
Op mijn wensenlijstje stond eigenlijk zo'n reborn pop voor het maken van foto's met newborn mutsjes. Tot ik deze week ontdekte dat mijn pop van vroeger de afmetingen heeft van een newborn. Dus eindelijk eens duidelijke foto's van dit setje gemaakt...

Nog even een foto van onze Hindrik (inmiddels alweer 1 jaar en 1,5 maand) in het setje


Liefs van Marieke

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb jij veel mooie dingen gehaakt. Leuk dat Boris toch op de foto is gekomen samen met jouw schatjes. Het kleine mannetje wordt vast al een flink ventje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de roze uilen echt top! Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaat het toch snel met zo'n kleintje, al weer wat beter?
    inderdaad turbo heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke