woensdag 23 november 2011

Druk aan het freubelen...

De naamschilderijtjes en de ketting vielen bij de ontvangers in de smaak. Van de vierluik van de boerderijdieren kreeg ik te horen dat ze perfect in de smaak vielen en dat ik dat heel erg goed kan... (om van te blozen...)

Verder heb ik nu een colsjaal voor mezelf afgemaakt, maar jammer genoeg is deze veel te groot uitgevallen en ga ik deze weer helemaal uit elkaar halen en dan opnieuw haken met een kleinere haaknaald.
Ik heb ook nog een andere colsjaal gehaakt. Deze heb ik met twee kleuren draad gehaakt, grijs en zwart. Op zich vind ik hem wel erg mooi, maar jammer genoeg komt hij niet zo mooi uit bij mijn winterjas. Dus toch ook nog maar een zwarte gaan maken, maar dan moet ik eerst weer garen gaan kopen.
Ik ben nu bezig met het haken van een muts voor mijn dochtertje. Hopelijk wil dit een beetje lukken. Het wordt er één "met van die flapjes... tot over de oren", omdat haar gewone muts steeds omhoog kruipt.

Foto's volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke