zondag 13 november 2011

Holy Stitch - 12 en 13 november 2011

Gisteren en vandaag heb ik op Holy Stitch 6 in de oude gevangennis in Leeuwarden gestaan. Het zijn twee hele drukke en lange dagen geweest. Ik stond hier samen met mijn vriendin Francisca van De Kabouterkamer.
Ik heb leuke contacten opgedaan.
Jammer dat de verkoop wat tegen is gevallen, omdat zo'n creatieve markt ook allemaal creatievelingen trekt. Men is hierdoor veelal op zoek naar inspiratie en eventueel doe-het-zelf-pakketjes. Een goede leer voor de volgende keer dus.

Hier nog een impressie van onze cel:






2 opmerkingen:

  1. Ja inderdaad jammer dat dan de verkoop tegenvalt.
    Zoveel werk van en na die tijd.
    Maar hopen dat het de volgende keer beter slaagt.
    Heel veel succes toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,

    Dat was bij mij de eerste keer ook het geval toen had ik ook net de kosten van de celhuur eruit. Maar daar leer je juist heel veel van. Ik verkoop nu inderdaad ook patronen, hangers enz waar ze zelf ook wat van kunnen maken. Volgende keer komen er waarschijnlijk ook nog een aantal stoffen (bij patronen) bij, want ook daar was veel vraag naar. Maar goed elke keer leren we weer. Voor mij was het een zeer geslaagd weekend. Dus op naar de volgende editie. Enne ik ben blij dat je dochter blij is met haar spiegeltje haha ( goed reclame maken he ;) Ik zal jou ook even volgen. Ik zie dat je net een blog hebt aangemaakt. Succes verder!

    Gr Brenda BDDesigns

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke