donderdag 7 maart 2013

Post - deel 2

Zoals beloofd nog even de foto's van de spulletjes die maandag op de post zijn gegaan:

Els mocht dit pakketje in ontvangst nemen, omdat zij mijn Give Away op Facebook had gewonnen:
En hier blogde zij erover.
 
Jacqueline kreeg een kaart met een cadeautje via Dream Make Share:
Ook zij schreef er een stukje over. Kijk hier maar.
En naar moeder en dochter ging dit:
En als bedankje posten zij deze foto op Facebook:














Na twee avonden bikkelen met figuurzaag, schuurpapier en verfkwast zijn er nu 79 letters klaar om verder gepimpt te worden...
 
 
 



6 opmerkingen:

  1. wow wat een fijne post, en geweldig mooie letters; wat een onwijs leuk project zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je steekt mij ook al aan..heb d'r ook wel zin in

      Verwijderen
  2. Jee wat een leuke post heb je gehad zeg!!
    die letters wat een werk, maar wel enorm leuk ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eh... deze post heb ik zelf verstuurd hoor ;)
      En kijk maar even bij mijn creaties - decoratie letters, dan kun je zien wat nog de bedoeling is...

      Verwijderen
  3. letters zijn mega gaaf en wat een leuke post zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben superblij met deze mooie spulletjes! Alsnog bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke