zondag 17 maart 2013

Countdown


Nog 9 volgers te gaan en dan zit ik alweer op de 100! En dan gaat ook de derde en laatste give away eruit.... Een warm welkom voor alle nieuwe volgers. Ik vind het leuk dat er al zoveel mensen zijn die mijn blog nu volgen. Zelf ben ik ook bij iedereen aan het kijken en eventueel volger aan het worden (bij een aantal ben ik dat al...). Ik ben benieuwd wanneer ik de 100 volgers zal bereiken... Ik ben alleen niet veel online... Zelf nu ook geveld door de griep... en zo ook nog op verjaardagsvisite... En deze week ook weer 3 dagen werken. Daarna wil ik grote voorjaarsschoonmaak houden hier in huis, want de 27ste staat de operatie gepland en ik weet niet hoe snel ik dan weer wat kan doen.
 
 

3 opmerkingen:

  1. beterschap hoor en je gaat lekker met je volgers
    ik kijk ook steeds zou er ene bij zijn ja of nee ha ha en de reactie's natuurlijk want daar doe je het voor

    fijne verjaardag en lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap meis
    Je gaat lekker met je volgers
    Ik zal nog eens even een link op mijn fb voor je zetten.
    Fijne verjaardag he.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap!
    Duurt vast niet lang meer voordat de teller op 100 springt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke