maandag 4 maart 2013

Post

Vandaag heb ik wat dingetjes op de post gedaan...

 
De witte envelop links is op weg naar Els... zij heeft mijn give away op mijn Facebook pagina gewonnen... Bij 100 likers gaf ik daar een portemonneetjes weg... Els heeft zelf ook een mooie blog: Maaks-Els. Ze doet daar ook nog eens een leuke give away. Voor deze Appeltaart Give Away kun je je trouwens nog inschrijven t/m 18 maart...

De witte envelop rechts boven is op weg naar Jacqueline... Dit is mijn eerste bijdrage aan het project Dream make share van de gelijknamige blog van Micki. Dit is haar gedachte daarbij:
" Ik ben dit blog begonnen, omdat het mij zo leuk lijkt om wat mensen, die ik niet ken, een mooie kaart of een klein cadeautje (bijvoorbeeld iets zelfgemaakts) te sturen. Dat maakt dat ik op zoek ben naar mensen, die het zelf ook leuk vinden om iemand anders blij te maken met wat moois en daarvoor zelf ook weer wat terug zullen ontvangen. Het idee is als volgt: als je wat verstuurt, krijg je wat terug. Als dit je leuk lijkt, kijk dan even bij: 'We love post - doe jij al mee?' "
 
Links onder is een kaart voor de jarige man van mijn beste vriendin, waar we vanmiddag op visite zijn geweest...

De andere twee enveloppen zijn voor een moeder en dochter. Twee weken terug was Margot jarig en mocht wat van mijn zelfgemaakte sieraden collectie uitzoeken. Ook voor haar dochter. Voor Tessa heb ik wat gemaakt en nog een ketting opgediept, want zij vond niets naar haar smaak.
(Jammer genoeg ben ik er een beetje laat aan toegekomen om de kettingen te zoeken... die liggen ergens opgeslagen en te verstoffen...)
Margot is eigenaresse van Dotties Design. Ik koop daar regelmatig leuke spulletjes om voor mijn meiden leuke haarknipjes o.i.d. te maken. Het is zeker een aanrader om er een kijkje te gaan nemen.
 
 
Anderhalve week terug mocht ik ook mijn eerste kaartje ontvangen van het Dream Make Share project. Ik kreeg een zelfgemaakte kaart van Catharina... Er zat ook een zakje met zonnebloemzaadjes bijgesloten.
 
 
 
Over een aantal dagen zal ik de inhoud van alle envelopjes tonen... (behalve de verjaardagskaart...)
 
 
Houd je mijn blog in de gaten? Deze week zal ik namelijk ook een Give Away gaan organiseren... Heb nu 2 doosjes klaar liggen... Er zullen dan ook 2 gelukkigen een pakketje van mij ontvangen... Er zal een groot pakket en een klein pakketje verloot worden...
 
 
En dan nog eventjes een sneakpeak van de 3 schilderijtjes die ik nu aan het maken ben...
 
 
 
 
 


 

1 opmerking:

  1. O wat een verrassingen!!én die sneakpeak smaakt naar meer...herken ik daar wat?! fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke