dinsdag 5 maart 2013

Nieuwe look


Zoals jullie allemaal al wel hebben kunnen zien heeft mijn blog een metamorfose ondergaan... Ik wou dit eigenlijk doen na mijn operatie... maar die duurt nog "zo lang"... En ik wou de blog al een tijdje onderhanden nemen... Dus gisteravond (zeg maar gerust nacht) na het schrijven van mijn vorige blogpost ben ik gaan prutsen met mijn blog... Ook vanmorgen nog weer wat nieuwe veranderingen aangebracht. En ik moet zeggen dat ik nu tevreden ben en er erg blij mee ben hoe mijn blog er nu uitziet.

Tevens heb ik nog wat linken naar websites en blogs aangepast... Ook zijn de blogs die ik volg nu zichtbaar... Dit vind ik zo leuk bij andere blogs... daar kan ik tijden door klikken om al die mooie, vrolijke, creatieve blogs te bekijken...

Ook heb ik eindelijk uitgevogeld hoe je een linkje van een give away kan plaatsen... Nu ga ik zeker nog vaker met give aways meedoen... Dat is zo leuk... Maar ik wou me niet altijd inschrijven, omdat ik niet zo goed wist hoe ik een link moest plaatsen...

Ik heb besloten om een Mini Give Away te doen bij 50 en 75 volgers en het grote pakket te verloten bij 100 volgers... Wishfull thinking ;), want ik zit nu op 41 likers... Ik zal nog even bedenken wat ik ga weggeven bij 50 volgers en dan lanceer ik mijn give away zo snel mogelijk (misschien al wel vandaag...)
 


8 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal mooi uit Marieke, goed 'gecomputerd', het resultaat is er!
    En die volgers, dat gaat snel in orde zijn zenne, daar twijfel ik niet aan.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je blog ziet er weer vrolijk uit,wij hebben ons vandaag aangemeld dus nr 43 op naar de vijfig zetten wel even een linkje op ons blog wellicht helpt het voor nog meer volgers,succes

    groetjes mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie mij ook zijn gaan volgen. Ik volg jullie al een tijdje! Alles fleurig en gezellig!

      Mijn give away is geplaatst... Doen jullie ook mee? Ik heb me ook net voor die van jullie aangemeld.

      Verwijderen
  3. heb even de tam tam op FB los gelaten met een link hierheen
    leuk dat je me komt volgen enne ik heb me ook net gezellig aangemeld bij jou

    lieve groet jenneke
    je blog ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk en lief dat je de tam tam op FB hebt losgelaten. Wat is jouw Facebook? Kan ik je daar ook even liken! Die van mij staat onder de `Like me on Facebook` button links aan de pagina!

      Verwijderen
  4. Hahahahahaha die Jenneke, goed werk want nu kom ik hier als volger nr. 48 ! Leuk blog hoor. Ik doe trouwens ook mee aan het Dream Make Share project, wie weet komen we elkaar daar ook tegen :-) Groetjes van Sylvia van de Zaanse Zolder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sylvia
      Leuk dat je mijn blog komt volgen! Doe je ook mee aan mijn give away? Laat dan daar ook nog even een berichtje achter ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke